Zamknij
Eventy - Wiedza

Event sportowy i jego wpływ na wizerunek miejsca

Daniel Błaszkiewicz, 2013-09-11 10:36:12

Hotel Anders w Starych Jabłonkach zorganizował Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 – najwyższe rangą, po Igrzyskach Olimpijskich, zawody w tej dyscyplinie sportu na naszym globie. Poprzednie mistrzostwa odbywały się w takich metropoliach jak Los Angeles, Rio de Janeiro, Berlin i Rzym, a tym razem odbyły się w małej mazurskiej wsi. Jak to możliwe? Nie ma w tym nic dziwnego – Hotel Anders środowisku siatkarskiemu i kibicom sportowym znany jest już od dawna – to tu od 10 lat rozgrywane są prestiżowe międzynarodowe zawody siatkówki plażowej z cyklu World Tour, na których grają najlepsze pary siatkarskie na świecie. Czy event sportowy to dobry sposób na promocję miejsca?

Największą wartością marketingową eventu sportowego jest dostarczanie jego uczestnikom unikalnych przeżyć, niezapomnianych wrażeń oraz emocji nie do opisania. Wydarzenie sportowe jak żadne inne bezpośrednio angażują tych, którzy biorą w nich udział, budując w ten sposób ich trwałą relację z miejscem odbywania się imprezy. Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 potwierdziły tożsamość marki Hotelu Anders w Starych Jabłonkach – miejsca, gdzie wszystko jest możliwe – hotelu, który potrafi zorganizować event na najwyższym, światowym poziomie. Hotelu, w którym przeżywa się wielkie emocje.

Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej wywarły znaczący wpływ na wizerunek Hotelu Anders, a co za tym idzie przyniosły wymierne korzyści biznesowe. 50% grup biznesowych, które organizowały imprezy integracyjne w Hotelu Anders w przeciągu ostatniego pół roku w programie atrakcji miały miniturnieje siatkówki plażowej. Grupy te wybierały Hotel Anders jako miejsce organizacji konferencji, szkoleń czy imprez integracyjnych właśnie ze względu na wiedzę o organizowanych przez Hotel Mistrzostwach. Wśród klientów biznesowych wzrosła zatem świadomość potencjału organizacyjnego Hotelu Anders w Starych Jabłonkach oraz jego możliwości infrastrukturalnych, takich jak bezpośrednie położenie nad jeziorem z ogromną plażą, 7 boisk do siatkówki plażowej, 4 korty tenisowe i otaczające hotel lasy. Do tego doszło pozytywne skojarzenie z emocjami, jakie towarzyszą wszystkim wydarzeniom sportowym.

Z kolei 40% spośród Gości indywidualnych zainteresowało się pobytem w Hotelu Anders, po tym jak dowiedzieli się o fakcie organizowania przez obiekt tak dużego i ważnego eventu. Podczas programu animacyjnego realizowanego w hotelu w ramach pakietu wakacyjnego szczególną popularnością wśród Gości cieszyła się Akademia Siatkówki Plażowej – zajęcia z animatorami dla dzieci i dla dorosłych. Szerokie partnerstwa budowane przy organizacji Mistrzostw umocniły dotychczasową współpracę z dostawcami usług oraz pozwoliły nawiązać nowe relacje. Mistrzostwa Świata jako niepowtarzalne wydarzenie sportowe przyciągnęły media, które chętnie relacjonowały i opisywały to, co działo się na arenie zmagań sportowych oraz wydarzenia, które im towarzyszyły.

Mimo, że Mistrzostwa Świata już za nami, wśród członków załogi Hotelu Anders emocje jeszcze nie opadły. W organizację Mistrzostw zaangażowany był cały zespół hotelu – myślę, że w znacznym stopniu przyczyniło się to do sukcesu marketingowego i organizacyjnego tego wydarzenia – znamy się, lubimy się i pracujemy profesjonalnie. W naszym hotelu przykładamy dużą wagę do budowania pozytywnych relacji między Gośćmi a obsługą hotelową. Jest to nasz priorytet. Przyjazna, domowa atmosfera to w naszym przypadku klucz do sukcesu.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Daniel Błaszkiewicz

Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Hotelu Anders w Starych Jabłonkach.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...