Zamknij

Eventy - Wiedza

5 Cech Skutecznego Eventu

5 Cech Skutecznego Eventu

Jak sprawić, by nasze wydarzenie długo pozostawało w pamięci gości, wzbudzając emocje i efekt wyczekiwania? Co zrobić, żeby wzmocnić zainteresowanie odbiorców owianym tajemnicą przedsięwzięciem? Wreszcie, jakich elementów nie można pominąć tworząc skuteczny event? Jeśli wspomnicie najbardziej udane imprezy Waszego życia, to składniki, które złożyły się na ich sukces prawie zawsze są takie same.

czytaj dalej

 

Jak technologia pomaga zaoszczędzić czas organizatorom wydarzeń

Deadline'y, asap'y, chroniczny brak czasu, walka z czasem... który event manager tego nie zna. Życie w niedoczasie to codzienność każdego organizatora wydarzeń. Nikogo przekonywać chyba nie trzeba do korzystania z narzędzi, które pozwalają zaoszczędzić choć kilka bezcennych chwil. Chociaż tyle, by ......

czytaj dalej

Loteria zgodna z prawem

Wykorzystanie akcji wsparcia sprzedaży nie musi oznaczać prowadzenia długoterminowych programów lojalnościowych. Niekiedy, jeśli firma chce poprawić wyniki sprzedażowe, a przy tym zaproponować klientom nieco kreatywnej zabawy, lepszym rozwiązaniem są projekty krótkofalowe, takie jak loterie. Z ich prowadzeniem wiążą się jednak różnego ......

czytaj dalej

I jak IMPRO, czyli dlaczego improwizujemy na szkoleniach

I jak IMPRO, czyli dlaczego improwizujemy na szkoleniach

To nie my (niestety) odkryliśmy, że teatr improwizacji może być doskonałą inspiracją do pracy z ludźmi znajdującymi się często w centrum uwagi – zmuszonych do wystąpień publicznych, zabierania głosu na forum, koncentrowania innych wokół swojej osoby.

...

czytaj dalej

Gdzie zorganizować konferencję?

Atrakcyjna tematyka, profesjonalizm prelegentów, wysoka frekwencja, a wszystko w dobrze przygotowanej sali. Nawet najciekawsze konferencje i branżowe eventy wymagają odpowiedniego zaplecza. Na co warto zwrócić uwagę wybierając miejsce na takie wydarzenie?

...

czytaj dalej

Marketing miejsc również dla centrów handlowych

Marketing miejsc w swej definicji tyczy się jednostek samorządu terytorialnego. Jednak również w języku marketingowym – nie tylko potocznym – mianem „miejsca” możemy określać rozmaite podmioty komercyjne: kurorty rekreacyjne, parki rozrywki czy hale widowiskowo-sportowe.

...

czytaj dalej

Strona 1 z 7 1 2 3 ... 7 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...